Marka Goldwell

1920 ZAŁOŻYCIEL:  ERICH DOTTER

WIZJA:  Zbudować firmę, która skupi się  wyłącznie na współpracy z salonami fryzjerskim

1948 POCZĄTEK: ZAŁOŻENIE  FABRYKI GOLDWELL Hans Erich Dotter zakłada fabrykę:
do dzisiaj fabryka zajmuje się wyłącznie  produkcją i sprzedażą kosmetyków fryzjerskich  Filozofia tworzenia produktów:  wyłącznie dla stylistów, zaawansowane technologicznie,  skuteczność i pielęgnacja

1948 PIERWSZY PRODUKT:  GOLDWELL IDEAL Innowacyjna trwała działająca na zimno.
Technologia wykorzystująca kwas tioglikolowy skuteczna w temperaturze pokojowej  ułatwiła życie stylistom i ich klientom.  Koniec wysokiej temperatury, koniec poparzeń.  Tylko piękne włosy.

1956 ROZWÓJ PRZEZ EKSPANSJĘ DO NOWEJ KATEGORII:  SYSTEM DOZOWANIA SZAMPONU Pierwsza ekspansja do nowej kategorii: PIELĘGNACJA  Pierwszy system dozowania szamponu od GOLDWELL dla ekonomicznego wykorzystania produktu i wygodnej pracy

1956 ROZWÓJ PRZEZ EKSPANSJĘ DO NOWEJ KATEGORII:  SPRÜHGOLD Ekspansja do nowej kategorii: STYLIZACJA Sprühgold Goldwell to najważniejszy lakier salonowy w Niemczech – z nową, zaawansowaną technologią aerozoli. Sprühgold osiągnął pozycję nr 1 wśród lakierów salonowych w Niemczech, którą utrzymał do dziś dzięki swojej wyjątkowej skuteczności.
1971 ROZWÓJ PRZEZ EKSPANSJĘ DO NOWEJ KATEGORII:  TOPMODEL (1971) / TOPCHIC (1974) Ekspansja do nowej kategorii: PERMANENTNA KOLORYZACJA  Odpowiedź marki GOLDWELL na potrzeby i oczekiwania fryzjerów na nowym, rozwijającym się rynku farb do włosów.
1976 ROZWÓJ PRZEZ INNOWACJĘ:  BIO-FORM Pierwsza trwała „spieniona powietrzem”  dzięki specjalnie opracowanemu urządzeniu „Airboy” dla delikatnej pielęgnacji włosów i skóry głowy.  Produkt wciąż dostępny na rynku jako Topform. Jeden z większych sukcesów GOLDWELL.
………..

2014 NOWY WIZERUNEK MARKI: WE THINK STYLISTGoldwell odświeża swój wizerunek dla jeszcze silniejszego partnerstwa ze stylistami. Zmianie towarzyszy nowa strategia rozwoju i komunikacja.
PODZIELAMY TWOJĄ PASJĘ DO PIĘKNYCH WŁOSÓW. WIERZYMY, ŻE TYLKO RAZEM MOŻEMY OSIĄGNĄĆ KOLEJNE ETAPY ROZWOJU POPRZEZ DĄŻENIE DO KREATYWNEJ DOSKONAŁOŚCI,
SATYSFAKCJI KLIENTÓW I SUKCESU SALONU.
NIE TYLKO CIĘ ROZUMIEMY.
MYŚLIMY JAK TY

Rozumiemy, że w partnerstwie chodzi o coś więcej niż tylko świetne produkty.

Także rozpocznijmy dialog na nowo – dialog o tym, co jest najważniejsze — o Tobie. W ten właśnie sposób chcemy osiągnąć nasz ostateczny cel, jakim jest zbudowanie prawdziwego partnerstwa

 

KOLORYZACJA

Zainspiruj się kompleksowym systemem koloryzacji, który daje nieograniczone możliwości. Od wysoce skutecznych permanentnych farb po delikatne tonery – masz wszystko co potrzebne, aby osiągnąć piękne i łatwe do zrealizowania efekty kolorystyczne. Dokładnie takie, jakich oczekują Twoi klienci. Linie marki Goldwell:Color Zoom Challenge to konkurs inny niż wszystkie. W ramach konkursu czołowi międzynarodowi styliści spotykają się na intensywnym, kilkudniowym festiwalu kreatywności. Punktem kulminacyjnym konkursu realizowanego na żywo jest prezentacja nowej kolekcji trendów stworzonej przez poprzednich zwycięzców. Color Zoom rok po roku wyznacza nowe standardy kreatywności w branży fryzjerskiej

PIELĘGNACJA

Sekretem każdej wspaniałej stylizacji, koloryzacji czy strzyżenia jest profesjonalna pielęgnacja uzupełniająca pozostałe usługi. To jest sposób na osiągnięcie doskonałych efektów i wzbudzenie zachwytu klientów.
Ponieważ zdrowe, błyszczące włosy Twoich klientów,  to najlepsza reklama Twojego salonu.

STYLIZACJA

Wydobądź z cięcia to, co najlepsze – pokaż jego różnorodność.  Od wyjątkowego połysku po wspaniałą objętość,  od silnego utrwalenia po naturalną strukturę – możliwości są nieskończone.
Podkreśl osobowość Twoich klientów i poleć im  odpowiednie produkty do stylizacji,  aby mogli odtworzyć stylizacje w domu.

PRZEKSZTAŁCENIA

Spełnij marzenia Twoich klientek! To wielka zmiana dla Twoich klientek i ogromna szansa dla Ciebie. Pokaż piękno włosów w dowolnym, wymarzonym kształcie. Ciesz się pracą z produktami, które są jednocześnie skuteczne i delikatne dla włosów.