Marka Goldwell
WIZJA: Zbudować firmę, która skupi się wyłącznie na współpracy z salonami fryzjerskim
do dzisiaj fabryka zajmuje się wyłącznie produkcją i sprzedażą kosmetyków fryzjerskich Filozofia tworzenia produktów: wyłącznie dla stylistów, zaawansowane technologicznie, skuteczność i pielęgnacja
Technologia wykorzystująca kwas tioglikolowy skuteczna w temperaturze pokojowej ułatwiła życie stylistom i ich klientom. Koniec wysokiej temperatury, koniec poparzeń. Tylko piękne włosy.
1956 ROZWÓJ PRZEZ EKSPANSJĘ DO NOWEJ KATEGORII: SPRÜHGOLD Ekspansja do nowej kategorii: STYLIZACJA Sprühgold Goldwell to najważniejszy lakier salonowy w Niemczech – z nową, zaawansowaną technologią aerozoli. Sprühgold osiągnął pozycję nr 1 wśród lakierów salonowych w Niemczech, którą utrzymał do dziś dzięki swojej wyjątkowej skuteczności.
1971 ROZWÓJ PRZEZ EKSPANSJĘ DO NOWEJ KATEGORII: TOPMODEL (1971) / TOPCHIC (1974) Ekspansja do nowej kategorii: PERMANENTNA KOLORYZACJA Odpowiedź marki GOLDWELL na potrzeby i oczekiwania fryzjerów na nowym, rozwijającym się rynku farb do włosów.
1976 ROZWÓJ PRZEZ INNOWACJĘ: BIO-FORM Pierwsza trwała „spieniona powietrzem” dzięki specjalnie opracowanemu urządzeniu „Airboy” dla delikatnej pielęgnacji włosów i skóry głowy. Produkt wciąż dostępny na rynku jako Topform. Jeden z większych sukcesów GOLDWELL.
………..
SATYSFAKCJI KLIENTÓW I SUKCESU SALONU.
NIE TYLKO CIĘ ROZUMIEMY.
MYŚLIMY JAK TY
Także rozpocznijmy dialog na nowo – dialog o tym, co jest najważniejsze — o Tobie. W ten właśnie sposób chcemy osiągnąć nasz ostateczny cel, jakim jest zbudowanie prawdziwego partnerstwa
KOLORYZACJA
Zainspiruj się kompleksowym systemem koloryzacji, który daje nieograniczone możliwości. Od wysoce skutecznych permanentnych farb po delikatne tonery – masz wszystko co potrzebne, aby osiągnąć piękne i łatwe do zrealizowania efekty kolorystyczne. Dokładnie takie, jakich oczekują Twoi klienci. Linie marki Goldwell:Color Zoom Challenge to konkurs inny niż wszystkie. W ramach konkursu czołowi międzynarodowi styliści spotykają się na intensywnym, kilkudniowym festiwalu kreatywności. Punktem kulminacyjnym konkursu realizowanego na żywo jest prezentacja nowej kolekcji trendów stworzonej przez poprzednich zwycięzców. Color Zoom rok po roku wyznacza nowe standardy kreatywności w branży fryzjerskiej
PIELĘGNACJA
Sekretem każdej wspaniałej stylizacji, koloryzacji czy strzyżenia jest profesjonalna pielęgnacja uzupełniająca pozostałe usługi. To jest sposób na osiągnięcie doskonałych efektów i wzbudzenie zachwytu klientów.
Ponieważ zdrowe, błyszczące włosy Twoich klientów, to najlepsza reklama Twojego salonu.
STYLIZACJA
Wydobądź z cięcia to, co najlepsze – pokaż jego różnorodność. Od wyjątkowego połysku po wspaniałą objętość, od silnego utrwalenia po naturalną strukturę – możliwości są nieskończone.
Podkreśl osobowość Twoich klientów i poleć im odpowiednie produkty do stylizacji, aby mogli odtworzyć stylizacje w domu.
PRZEKSZTAŁCENIA
Spełnij marzenia Twoich klientek! To wielka zmiana dla Twoich klientek i ogromna szansa dla Ciebie. Pokaż piękno włosów w dowolnym, wymarzonym kształcie. Ciesz się pracą z produktami, które są jednocześnie skuteczne i delikatne dla włosów.